Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Friday, June 19, 2009

Anjakan Paradigma


















salam ukhwah penuh mahabbah...


alhamdulillah,,setinggi kesyukuran ke hadrat illahi..akhirnya dapat juga saya melaksanakan misi untuk membuat sebuah blog..hajat yang terpendam telah tercapai..kiranya mission completed la ni..em,,bukan mudah untuk saya laksanakannya kerana saya bkn la orang yang mahir bab2 ni..tapi disebabkan semangat yang berkobar-kobar saya lakukan juga...yelah,tengok sahabat-sahabat semua ada blog..mereka menjana idea,melahirkan pendapat dan pandangan,berkongsi pengalaman suka dan duka..maka dari situ wajarlah saya juga melakukan perkara yang sama..bermakna saya telah lakukan satu perubahan iaitu anjakan paradigma..dari seorang yang suka membaca blog orang kepada seorang yang ada blog..saya teruja untuk melakukan yang terbaik untuk blog saya..mungkin bagi anda ini perkara biasa tapi itulah hakikatnya..di akhir kalam ini,saya berharap agar anda dapat memberikan teguran atau pandangan untuk saya perbaiki terhadap blog ini...

1 comment:

Firdaus Muhammad said...

salam,,
mabruk jiddan,,
moge terus istiqomah dalam ape yg saudari lakukan ni,, :)