Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Wednesday, July 15, 2009

debaT meNjAna MinDa BeriNtelekTuaL :)



salam perdebatan......
hari ni sy sangat bersemangat untuk menulis..sambil mencari fakta kes untuk DEBAT ALAM SEKITAR yg akan berlangsung di UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS...sy nak berkongsi perasaan dengan anda semua...pernahkah anda terfikir untuk BERDEBAT??? pasti ada yg menyatakan KEBERANIAN mereka utk berdebat...atau 'aku TAKUT la nak cakap depan org,,,DEBAT lagi la tak boleh'...debat bukan lah sesuatu yg mudah kerana apabila kita memilih untuk memasuki dunia perdebatan maka banyak lah perkara yg perlu dikorbankan..
bak kata senior debat sy.."WHEN YOU CHOOSE TO BE DIFFERENT,YOU CHOOSE TO BE DIFFICULT"
itu lah kenyataan yg perlu ditempuhi..sy bukan lah seorang yg hebat dalam dunia perdebatan..sy masih lagi belajar....dan terus belajar untuk meningkatkan keyakinan dan cara sy berfikir...debat itu satu seni yg bukan semua individu inginkan...bagi individu di luar sana yang masih belum mencuba arena perdebatan..marilah mengorak langkah mengatur rentak untuk memasuki arena dunia perdebatan...bagi yang sudah menceburkan diri,janganlah beranggapan anda yang terhebat kerana selagi anda tidak berusaha memajukan diri maka kehebatan itu akan luput begitu saja...debat merupakan satu platform untuk berubah...ayuhlah!!! kita teruskan perjuangan dalam ARENA AKADEMI DEBAT!!!!.............DEBAT MENJANA MINDA BERINTELEKTUAL......

1 comment:

firdausmuhammad said...

salam,,

em competition tu kat UTP ek??
slamat datang ke UTP la,, :)
debat?? minat jugak,, tapi x berkesempatan lagi kot,,
ok, gud lux !!
'adnguki binnajah !!