Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, January 30, 2010

...:ku dapat jua buku itu:...

ALHAMDULILLAH...dapat juga saya bertemu+berjumpa+berkasih+berpegangan dengan buku yang memang membuatkan diriku jadi gila sekejap..hehe..punyalah banyak halangan nak dapat buku ni...setelah ku godek2 dari tingkat 1 kat bahagian religion sampaila ke tingkat 3 bahagian rujukan...ku dapat jua menemuimu wahai sang buku yang pemalu macam tuan puteri sekapur sireh daa......LOTEH DEN CHAGHIE EKAU TAU TAK.....actually,saya nak buat assignment akidah. dapat plak tajuk pasal isu kafir-mengkafir ni..dan bahan yg saya dapat pulak dalam bentuk soft copy..mana boleh macam tu kan2,,,nanti saya kene pakai mata second pulak..cukup la yang sepasang ALLAH da kurniakan ni.So,i need 2 find the hard copy...buku la kan jawabnya..cari kat library kat u ni tak jumpa2...tah tersorok kat mane tah...pastu bertekad la nak g kat library negeri yang memang tak pernah2 ku masuki semenjak belajar kat negeri terengganu.Makanya ini lah pertama kali saya menjejakkan kaki kat library tu.Sumenya sebab sebuah buku je..Andai kau tak ku temui wahai buku sudah pasti lagi conform saya akan menangis.Sebabnya saya tak jumpa awak la en,buku....hari yang penuh dengan cabaran ibarat satu eksplorace mencari benda tersembunyi...CARI2....cari sampai jumpe k..tak jumpa tanyalah kaunter pertanyaan..SEKIAN

No comments: