Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Wednesday, September 15, 2010

saya dah besar lah :D

adik bradik sy 3 org n sy adalah anak yg sulung okeh...tapi dlm rmh sy la yg paling kecik...

smlam sy timbang berat sy dan dgn sedihnya hanya 37kg sajek...klu boleh nak tepek gambar mesin tuh tapi lupe nak snap picture lorh...

dan dgn tak semena2 ade satu mase dlm tmpoh 24 jam smlm...sy tlh ditegur..."cukup tak umur 17 nih" dia ingat sy kecik ker dah besar tau...sy bkn 17 tpi bakal 20thn pd 22hb ni...

jgn dinilai diriku ini dgn saiz ku...kih3...nilai la dgn tahun lahir sy...baru la hepi sket PADAN tau...

dgn ini saya sertakan bukti2 kukuh bahawa ini lah saiz sy:






p/s: org len sibuk nak kurus tapi sy sibuk nak tambah berat :)

2 comments:

RaShIdI dAuD said...

dulu wktu skola suro mkn byk tak mau.. t tolong la trima hakikat yang akak mmg budak kecik pun...

ulyamashkuri said...

dik rashidi...mase skola akak makan byk tau..tapi mase kat u akak kureng makan...hehe..yolah tu..akak budak kecik...ahakz... :)