Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Monday, September 27, 2010

susur galur raya dakwah sem 5 :P

ada yang kata: pesssss.....pesssss....ni last la kita sambut raya sama-sama...

ada yang berbunyi: owhhhhh.....pasti saya akan rindu nak beraya dgn kamu semua

ada juga yang akan bercakap: saat indah beraya bersama tak kan ku lupa

tahun ini tahun akhir kita sekelas beraya bersama. walaupun yg akhir tapi terlalu banyak kenangan yang tak dapat dilupakan. yg pahit,yg manis,yg masam,yg masin...jika tak digaulkan bersama,taklah dinamakan KEHIDUPAN kan..betul tak kawan-kawan?

hmm,,mud sedih melanda bila saya tengok semua gambar kelas kita..drpd sem 1 sampailah sem 5..kalau dapat diputarkan saat suka duka itu,,alangkah syahdunya..rasa nak papar semuanya..
ingat tak gmbar ni? masa kita sem 1...





*cute-cute lagi sume mase ni tau*


kemudian masa terus berlalu dan berlalu sehinggalah kita semua sem 3...mase tu lagi lah banyak perkara yang telah mengajar saya erti kehidupan..dan yg paling penting,,kita sama-sama lagi sambut hari raya..

tengok gambar pun dah tahu betapa kita tak akan dapat mengulang kembali kenangan ini..hanya gambar sbgai pengubat rindu di hati....betapa saya sayangkan anda semua...sahabat saya dunia akhirat...ingat lgi mase kita g raya rumah lecturer?




* wink2*

ohhhhh....dan yg ini part paling tak nak cerita sebenarnya..tpi,,apakan daya..saya cerita jugak lah..hari khamis yg lepas..adalah hari terakhir kami sambut raya sama-sama..lepas ni,,sume tu jdi bahan nak cerita kat anak cucu je la..hehe..

paling melucukan..sy dapat KAPAK BESAR a.k.a tikar mengkuang rupanya...kreatif dak2 kelas saya ni balut hadiah..sampai tak dapat teka apa isi disebaliknya..kpd smua rakan2,,terima kasih daun keladi..ada peluang,,kita beraya bersama lagi..*mungkin masa tu dah bawak anak2* :)





*masing2 lapar ni*


dan sampai sini jelah cerita saya kali ini...gambar kapak tak dapat ambil...ada sedikit masalah teknikal...harap maaf ye...hehe...


p/s: maafkan segala salah dan silap saya~

No comments: