Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Monday, May 23, 2011

kenapa menyepi?

salam buat korang sume
da lame sangat aku menyepi tinggalkan belog aku ni
hari ni terasa nak update sikitttttt
sikit pun jadila kan

aku tak berapa sihat la
da seminggu sakittttt 
tapi aku gagahkan jugak diri ni
dugaan betol bile dapat penyakit berderet2 ni

memula aku demam 
baru nak kebah aku dah selesema plus pening kepala
tak memasal datang pulak batuk-batuk
dan yang paling dassssyat sekali
aku muntah pukul 4 pagi tadi

badan aku yang kerempeng ni dah naik lemah
lemaaaaaah sesangat taw
namun apekan daya kena jugak tabah
sebab sekarang aku ade kursus
3 minggu woooooo

tu je la story stakat ni
doakan aku cepat sembuh ye
;)

p/s: sakit tu kan dpt menghapuskan dosa kecik kite.

2 comments:

zacky ~786~ said...

byk2 kn bersabar..

anazira said...

makn ubat n manyakkan minum 100plus okeyyyyyy