Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Monday, April 25, 2011

Keluarga kecilku~

Salam. Minggu ni minggu yang agak pack dengan exam. Minggu depan last paper n minggu terakhir bersama dengan geng dakwah 2008/2011. Terlalu banyak kenangan yang pahit dan manis telah dilalui bersama. Pengalaman mematangkan diri. Pengalaman banyak mengajar hakikat kehidupan di dunia ini. Tak pernah timbul rasa kesal mengenali semua geng dakwah 2008/2011. Korang banyak bagi nasihat & peringatan kat aku. Sayang korang sumeeeeeeeeeeeee. XD

 ~inilah keluarga kecilku~

Dalam gambar tuh tak cukup sorang la...Nanti bile ktorang dah tangkap gambar yg baru. Aku tukar gambar ni okeyh. Dengan keluarga kecil inilah, aku menangis, aku ketawa, aku bersedih, aku gembira. Inilah keluarga kecil yang paling aku sayang. Memang kalau buat program ape pun, kite mesti riang ria sporting habissssssss. Aku sedang menghitung hari untuk detik terakhir kita bersama. Kesedihan yang tak terungkap dek mulut tetapi hati mengetahuinya. 

~ ukhwah kita akan tetap mekar~

Lepas tamat pengajian kat UNISZA ni, korang sume jangan lupe dengan aku ye. Paling penting reunion kelas kitaaaaaaaa 5 tahun dari sekarang tau. Aku nak tengok kite sume dah jadi ape masa tuh. Psssst, mungkinkah suri rumah tangga yang berjaya. kehkehkeh. Atau memasing sibuk dengan kerjaya yang mantap-mantap. * tyme tuh mesti banyak sponser punye. Kan masing-masing dah kerja. Lagi best & meriah reunion kita masa tuh. Eh, aku dah banyak melalut ni. Nanti kite sambung story lagi ye. Wassalam.

 ~lagu bingkisan rindu ni untuk geng dakwah 2008/2011~

p/s: macam mana perasaan korang sume? tsk tsk

No comments: