Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Tuesday, February 1, 2011

Mengimbau nostalgia lama ^^,V

cewah, ayat nak best je. nak yang gempak-gempak macam sup gear box konon. haha. ini betul-betul. bukan main-main. sebut je pasal nostalgia, muka naik la merah padam. apatah lagi kalau orang lain yang membuka lembaran nostalgia tu. nak tergelak besar dibuatnya. kehkehkeh. nostalgia antara aku dengan cikgu sekolah aku dolu-dolu. *mintak izin nak cerita ye datin*

ibarat hikayat cerita seribu satu malam. meh aku bukakan kisahnya. dulu, kira-kira 8 tahun sebulan yang lepas, aku telah mengenali seorang pejuang anak bangsa yang bernama Ustazah Datin Hjh Zakiah bt Kasim.beliau sekarang bertugas sebagai pengetua dan bakal berpencen pada bln 5 ni. huhu. lagi la bertambah susah nak jumpa mcm ni. sadis....sadis...



aku ni dulu rapat la jugak dgn datin ni. masa tu beliau jadi GPK HEM. selalu je aku tido bilik warden kalau datin jadi warden bertugas. pastu aku la yang selalu siram pokok bunge asrama kalau datin suruh. hehe. masa tu zaman budak-budak hingusan tau. bila datin pindah sekolah waktu tu aku form 3, aku siap menangis lagi. sayang punye pasal sampai menangis. huhuhuhu.... apesal aku boleh teringat-ingat kat sume yang penah berlaku ni?

haiyakkkk,,,,mestilah sebab aku ada berjumpa datin. aku suke sangat bila dia masih ingat lagi nama aku. ala, nama pelik. so cikgu-cikgu yg kenal aku memang pasti ingat la nama aku. hehehehe...ini bukan kes riak. tapi suke hati sajoooo. masa aku salam datin siang tadi, terasa sayu je bila datin cium pipi aku. mana tak nya, bersungguh tau datin cium pipi aku. itu namanya ciuman kerinduan.

dah macam karangan sekolah pulak aku melalut ni. inilah nostalgia lama aku. korang ade ke nostalgia macam aku ni? meh la share ngan aku. nak gak tahu ape nostalgia korang masa zaman sekolah. mungkin nostalgia korang lebih hebat lagi gemak kan. hehe.... =)

No comments: