Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, October 16, 2010

gunakan kelebihan yg ade ( ^^ ,)v

wahai adik2,abang2,kakak2, dan segala yg namenya manusia. Ini ade pesanan buat anda semua. Pesanan ini ditaja sepenuhnya oleh kekuatan jari-jemari utk menaip ye. harap2 anda semua bace........JGN tak bace ye.

begini, PERTAMA SEKALI...cube check diri anda. tgok la gne CERMIN ke,TANYE kwn ke,FIKIR sndiri ke.....apekah kelebihan yg anda miliki? bila dah tahu..senang la keje sy pasni..ngeee...

contohnya ye,,anda ni pandai melukis. tak kire la gne pensil ke...laptop ke..lukislah sesuatu yg boleh membantu dlm berdakwah. wlupun anda rasa tak layak, tpi ape salahnya kita mencuba. bukankah kita ini hamba ALLAH. jom kita sebarkan perkara baik yg ada dlm islam. contohnya mcm dlm blog dr.cinta kita ni..aahaaaaaaaaaa,,,kan bagus salurkan dlm bentuk begini. klu nak thu bkk blog beliau ye. http://dirikudrcinta.blogspot.com/

                                                      
tak pun,,,bakat melukis tak de pulak. mungkin anda pandai bercakap. apelah salahnya kita ckp benda2 baik. ye tak? bukan sy suruh anda bg ceramah. tapi....mulakan dgn diri kita untuk ckp yg baik2..nak pahala free tak? mesti lah nak kan...ni la namenya berdakwah pd diri sendiri..n lg bgus klu dpt wat kpd org ramai.

dan utk yg terakhir skali,,emmm....maksud sy contoh yg terakhir ye...hehe. mungkin anda pandai menulis..ye tak ye kan....menulis. blh jugak kita dpt pahala dri sini. tulis tu biarla benda yg bg manfaat kebaikan pada org lain. mcm penulis2 bahan ilmiah yg ada kat negara kita ni. tu maknanya mereka menggunakan kelebihan yg mereka ada. luahkan potensi diri anda utk mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat ye.



so..kesimpulannya....GUNAKAN KELEBIHAN  YG ADE.
untuk manfaat bersama
JOM MEMBANGUN BERSAMA ISLAM

p/s semua ini peringatan buat diri sy juga. sy budak baru belajar,mana yg salah sila maafkan.

2 comments:

~Dr.CiNta~ said...

thnks =D hee~ terharu, sob3

cik siska ^-^ said...

ape salahnya sy tlg sebarkan benda baik yg awk buat..sama-sama kumpul pahala ye..^-^