Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Sunday, October 31, 2010

kalah bukan bermakna lemah

woitttttttt.....wooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttt
HOBIN JANG HOBIN
biar pun kita kalah yg penting kita dah USAHA
tahun depan cuba lagi ye
^_^


semalam lpas je habis perlawanan bola sepak tu,ade je yg msg...sahih2 lagi confirm la kwn2 yg org KELANTAN. masing2 dok bg msg ckp kelantan menang,'gomo kelate gomo'. aku pun tumpang la gembira. bak kata kwn2 senegeri ngan aku...kito sajo yo bagi monang...

ape -ape pun,kalah menang memang adat la dlm pertandingan. rezeki kita tak de nak menang ye tak? jadi,tahun hadapan masih ade. CUBA LAGI tuk wat yg terbaik. kan hidup ini ibarat roda. kadang-kadang kita di atas,kadang-kadang kita di bawah. itulah LUMRAH HIDUP namanya.


benar,kita ni hamba je. pelah yg kita tahu kan. hanya secubit je benda yg kita tahu dalam dunia ni. ALLAH MAHA MENGETAHUI segala-galanya. jangan lah kita berputus asa ye. waaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaiiii pasukan negeri sembilan. terimalah kekalahan itu seadanya dgn TABAH dan SABAR.

3 comments:

Wyna Nubies said...

iyo la kak...
:((
tapi mmg sodih gilo la...
hu3...
sesungguhnya allah lebih mengetahui apa yang kita tak tahu... ;((

hasfyeirah said...

baca tajuk jew dah tau dah sal pew...kompem sal bola....hahahah

cik siska ^-^ said...

wyna nubies:sodih mmg sodih dik..tapi nak buek camno laie..da kito nak kalah..

hasfyeirah:awk...cmne thu ni!!! da kantoi...hahaha