Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, April 2, 2011

counting the day~

macam tak percaya
tinggal sebulan lebih je lagi
setelah 3 tahun menetap di Kuala Terengganu
oh,,tidak ku sangka
pengajian ku di UNISZA bakal berakhir



 bersusah payah mengharungi
pelbagai cabaran hidup di sini
namun kehidupan perlu diteruskan
walau sesukar mana sekalipun
aku tahu aku mampu menghadapinya

dugaan datang dan pergi
silih berganti meniti hari
aku kini mengira detik waktu
andai masih diberi peluang
hulurkan tanganmu menerima diriku
sesungguhnya aku hanya manusia biasa
terimalah aku seadanya

p/s: sayu je rasa bila nak dekat habis blaja ni. YA ALLAH daku bersyukur krn masih diberikan nafas untuk meneruskan perjalanan di dunia ini. Berikan daku ketabahan~

No comments: