Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Thursday, April 21, 2011

mood swing suam-suam kuku~

salam. hari ini hari pertama exam. paper first memang dah killer subjek. NAHU SOROF. aku dah macam zombi tak dapat nak jawab sangat paper ni. grrrrrr,apesal lah susah sangat soalan tuh. *nama pun exam* memang la susah kan. tapi hakikatnye hari pertama je mood dah tak ok. sume pasal carry mark yang macam hampeh. tak semangat langsung nak jawab exam. =-="

apesal aku macam ni. patutnye sem last ni bersemangat jitu padu kukuh teguh sumelah nak jawab final exam. ni tidakkkkk. maybe sbb paper first yang dah menspoilerkan mood aku ni. bersabo je la yopppp. kalau tidak, mahu giler jadinye kan. ape pun, aku tetap kena "aja2 fighting" dengan diri sendiri jugak. untuk menaikkan semangat aku yang dah luntur hancussss lebusss. 

fighting for final exam!
chaiyok2!

walau ape pun, tetap kena naikkan semangat ini. setakat nak berjuang dalam final exam pun dah lembek mcm jeli, macam mana nak jadi pejuang dalam Islam? ha...ko jawablah sendiri. kene kat batang hidung sendiri kan. jadi, kembalilah wahai semangatku! aku nak habiskan final exam ni sampai 3 mei 2011. okeyh! lepas tuh..horreyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. 




p/s: balik kampung oooooo balik kampung ooooooo balik kampung 'nak balik kg' uhuk uhuk.

No comments: