Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, April 9, 2011

kebetulankah?

macam mana nak mulakan ye. dari semalam rasa nak bercerita kat belog. tapi nak memulakan jalan cerita tu agak samar-samar. takpela,aku cube jugak nak cerita. aku tak pastilah korang penah atau tak, mengalami kejadian seperti ni. kalau ade yang mengalaminya,sila berkongsi dgn aku ye. hee~ bajet macam aku sorang je yang mengalaminya. 

mungkin benda yang berlaku ni kebetulan je. tapi aku memang benar-benar menghargainya. macam ni la. memula aku namakan dulu orang tu sebagai mr.A. sila perasan lebey ye mr.A jika anda membaca post ini. hahahaha...sebab kalau bukan anda yg nak perasan sape lagi kan. XD inilah kisahnya.


kira-kira empat tahun yg lalu,aku pun kenal la mr.A ni. sepanjang aku berkawan ngan dia aku mane penah nak tanye pasal ko lahir bile la, kat mana la, itu la, ini la. *maleh den nak menyibuk hal ekau* sekali selepas setahun kenal,,,caittttt rerupenye mr.A punye tarikh lahir sama ngan aku la. mungkin korang rasa bese je. tapi bagi aku cam best la kan. bukan setakat hari,bulan n tahun je yang sama tapiiiii waktu lahir pun dekat-dekat. mr.A lahir 2 jam awl dari aku. dye lahir pukul 4 lebey pagi, aku plak lahir pukul 6 lebey pagi. 22.9.1990. hahaha,cam dah berjanji plak kan. ;D

yang menambahkan lagi perasaan kebetulan aku tuh sebab jenis darah kami pun sama jugak. yang ni aku tahu mase aku nak sambung blaja. yelah,,kan kene check jenis darah la,,hape la. banyak sangat nak kene check. pastu aku terpikir la nak tanya mr.A kan. Tengok-tengok sama pulak. jenis darah kami " O positif  " walah wehhhh,,,sesenang nanti kalau aku perlukan darah aku cari jela mr.A ni. pssssttt,,mr.A dermakan darah kat i je tau. jgn derma kat org lain tau....weeeeee~

nak tergelak sengsorang je bila aku mengenangkan pasal benda ni. mujur la kite tak sama hospital ye. tapi masih lahir di negeri yang sama la. agak-agak kalau lahir sama hospital,,mau masa hari kejadian mak2 kite berebut bilik bersalin n duk katil sebelah-sebelah je. hahahahaha...boley gak kenal awal-awal sket. *bajet mcm dah pandai berckp je masa tu*.

camtu la ceritanya pasal kebetulankah? aku pun xsure pasal benda2 mcm ni. Aku doakan aku ngan mr.A terus berkawan lagi. ade jodoh kite kawinnnn ye...woi! gatal bebenor nih. takdela,,aku doakan je. kata-kata tu kan doa. ALLAH mendengar segala doa hamba-hambanya. mr.A jgn marah eyhhhhh. Kite pun memang merancang ke arah itu kan. sama-samalah berdoa kepada Yg Maha Esa. =)

p/s: kite sama2 memperbaiki diri ye mr.A. ALLAH tahu jika niat kita baik. Yg penting teruskan berdoa supaya hajat kita dimakbulkan.