Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Friday, January 7, 2011

sekali air bah..sekali pantai berubah..BANJIR la!


kan dah kata. ini memang hukum alam. hari itu, masa sedang cuti semester aku tengok je gambar yang kak ziqah upload. pasal kehidupan kat U yang sedang mengalami banjir. sekarang, aku pulak yang merasa. warghhh, itulah. mengelakkan orang lagi. bila sendiri sudah rasa. memang perit. dari semalam sampai sekarang ni, hujan tak reda jugak. kejap lebat kejap renyai-renyai. aku pegi beli makanan pun dengan meredah air banjir yang agak mengelikan itu.

disebabkan banjir tu, teringat pulak aku kat mamat cina sorang ni. aku tak kenal pun. tapi yang paling penting keretanya tersangkut dekat tepi blok aku pagi tadi. walaupun kawan-kawan dia dah datang 5 orang. masih tak dapat jugak nak gerakkan kereta tu. tunggu pulak pengawal keselamatan U ni datang, dan akhirnya dapat jugak kereta tu bergerak. itulah,,nak hantar kekasih punya pasal. sampai begitu jadinya. lepas tu, petang tadi van pulak yang tak boleh reverse. adoii, masa banjir ni la nak tunjuk kekuatan kenderaan masing-masing. =-=

gambar kat bawah ni kredit to kak ziqah. korang rajin-rajin kan diri melawat belog beliau ye. kak ziqah, pinjam gambar ye dear. tak sempat la nak upload. hehe. alamak,,kantoi sudah...nampak sangat tak nak ambik peluang tangkap gambar banyak2 masa hujan ni. tak apelah, esok lusa aku tangkap gambar puas-puas. sekarang pun hujan masih tak reda lagi. aku harap esok bila aku bangun pagi, hujan dah berhenti. wah,,penuh pengharapan tau. kipas pun dah tak payah on kat bilik ni..grrrr,,sejuuuuuuk sangat. stop here now,continue later.~ Zzzzzzz

No comments: