Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Wednesday, December 15, 2010

aku dapat award lagi!!!

malam tadi aku dapat award ni. dengan bangga nya aku nak tepek kat sini ye. award ni dari cik nur zaa. sila la lawat-lawat belog beliau. kalau suka apa lagi kan. followwww. hehe. aku ni tah bila la nak buat award nak bagi orang ni. sangat berharap ada masa untuk buat semua tuuu. sabar ye kawan-kawan blogger. nantikannnn. ngee~


bunga lagi tu tau.ros merah jambu yang cukup indah. amat indah dipandang mata. thanks sangat-sangat ye cik nur zaa. suka sangat dapat award ni. moga belog kamu lebih dikenali ramai okeyh. bila diiktiraf ni. hati rasa berbunga-bunga pulak. makin melonjak semangat nak menaip kat belog aku ni. cewaaaahh. semangat konon. harap betul lah bersemangat. takut layu je nanti. haha.

p/s: rindu kamu sayang kamu semua~

4 comments:

♥ nur ♥ said...

welkam... (=

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

cik siska ^_^ said...

nur: hehe ^_^

ardilla: thanks ajak join.. =)