Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, December 18, 2010

ni jawapannye cik fadhilah~

ini jawapan bagi soalan anda
thanks sudi tag yee
^^v

apa benda paling penting dalam hidup korang?
mak ayah la..tak dapat ditukar ganti tau..itu la harta paling bernilai.

benda yang terakhir korang beli guna duit korang?
aku mana ada duit sendiri..belum keje lagi la. 

di mana tempat korang melangsungkan perkahwinan korang?
belum rancang lagi la..nanti kalau aku dah nak kawin. aku sebarkan la kat belog comot aku ni. hehe

adakah korang sedang bercinta?
yappp,,aku sedang belajar mencintai ALLAH..sebab manusia ni lalai.biasanya ingat pencipta bila susah je. masa senang lupeeeee.

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
mestila selama-lamanya. cinta ALLAH kan kekal abadiiii.

di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
aku jumpa masa dalam solat. itu la yang paling kerap..

novel/buku.majalah terakhir korang beli?
majalah solusi. aku jual majalah tuuu.

apakah nama penuh korang?
Norsiska Puspa Murni bt Samsudin.

antara mak n ayah mana paling rapat?
mak la..masa kecik,,aku suka nangis kalau mak pegi mana-mana tak bawak aku.

namakan orang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
mestilah rasulullah..teringin sangatttt. 

adakah korang basuh baju korang sendiri?
of course laaa...aku duk kat u tu tak kan mak cik cleaner plak tolong basuhkan. haha

tempat yang betul2 korang nak pergi?
aku betul-betul nak pergi mekah n madinah. dapat tunaikan haji.. moga2 dapat haji mabrul.

pilih salah satu,peluk atau ciuman?
soalan jenis apa ni,,,,tidakkkk. 

bagitau tiga benda orang yang bagi kamu tag?
fadhilah..happening orgnya..mudah mesra..baik hatiiiii..hehe

benda yang disayangi dalam hidup korang?
aku sayang sume benda yang aku ada..haha

lagu yang paling korang suka dengar?
aku suka dengar lagu maher zain..mmg hitzzzzzz la....

bila tarikh lahir korang dan tempat selalu korang sambut?
aku lahir 22 september tahun.....aku tak de sambut pun birthday aku tuu..yg aku tahu umur aku bertambah dan kehidupan aku makin mencabar. itu saja.

list 5 org kena tag
aku fikir japppp..em,,aku nak tag hishmah,syafinaz,suhaila,khadijah dan lyana mastura..

p/s: sila2,,jawab tag ni ye..dah jawab nanti link kat aku tauuu

9 comments:

Unknown said...

dasyatnye nama unik!!
heheh

cik siska ^_^ said...

hehe..unik kan..
ngee~

Nurfadhilah Ismail said...

thanks siska...tak pasal2 jd famous jap kt blog ni..(:
baru tau yg diri ni happening orangnye, mudah mesra n baik hati...hehe~
thanks a lot~

Nurfadhilah Ismail said...

wah~ade my name lah..hoho
tetiba famous plak kt cni..(;
most welcome yeah cik siska..(:
baru tau diri ni happening orgnye, mudah mesra n baik hati..
btw, thanks a lot...(:
rindu kamoo~

cik siska ^_^ said...

fadhilah,,rindu kamuu juga..ngee~

Vna Erman said...

blog walking...nice blog!
feel free to follow my blog dear
http://www.vnazone.blogspot.com

cik siska ^_^ said...

thanks sudi singgah blog picisan ini..hehe..

Unknown said...

rajinnya jawab tag..huhu

cik siska ^_^ said...

sekadar suka-suka...ngee~