Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Wednesday, December 22, 2010

award dari cik liyana =)

selalu je dapat award. aku dah kepingin nak bagi award kat orang. tapi disebabkan aku ni tak berapa nak kreatif, maka aku simpan dulu hasrat tu ye. tak besh la kalau aku suruh orang yang tolong create kan tuk aku. tak ke gituuuu.

jadi, hari ni cik liyana a.k.a hatiku hati getah bagi award kat semuaaaaaaaa followers dia. terima kasih ye cik liyana. semoga belog anda makin meletup-letup dibanjiri peminat ye. hehe. seakan selebriti lagiiii. aku suka la tengok award ni. chumel tau.

 
inilah award yang chumel itu
merah kuning gabungan menawan
ecececeh

No comments: