Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Monday, December 6, 2010

my lovely friends photo contest~

hari ni memang hari bertuah
bertuah kat belog jelaaaa
tapi kat muka aku niiiiii
ada something2 yang aku sendiri tak retiiiiii
nak discribe ape kah yang sedang terjadi
oh mukaaa tolong laaa
doktor pun tak leh bagitahu aku ape dah jadi
huhuhuhuhuhu

cukupppppp 
berhenti cakap pasal muka aku
mula-mula aku nak promote belog ni
silalah beramai-ramai join contest 
yang akak ni anjurkan

akak ni memang happening je 
bila aku tengok tang muka dia laaaa
betul ke kak????
thanks kak coz sudi follow belog sy
yang entah hape-hape niii
dan sekaligus ajak sy join contest akak
suke-suke ^_^
ini banner tuk contest tuuuu
dan ni butiran selanjutnya
yg dicopy susukan oleh sy dari belog akak tuuu
akak izin kan yeee =)

- Terbuka kepada all mummycute’s followers sahaja!

- Anda mesti  mempunyai blog sendiri bukan blog orang lain yer.

        - Tinggalkan link anda  di bahagian comment entry ini .
'di belog mummycute tu ye' 

 - contest bermula dr 26 NOV hingga 11 DEC 2010     
 *pemenang bertuah akan dipilih melalui cabutan….

- hadiahya ialah pakej photoretouching  

p/s: sape tak nak menang weh...tak dapat touch up gne mekap
gune edit picture pun okeyh pe
tuk tatapan sendiri
hehe

No comments: