Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Sunday, November 21, 2010

ada apa dengan manusia?

YA!!
manusia punya HATI dan punya PERASAAN
apabila seorang manusia tidak diperlakukan seperti manusia
apakah perasaan manusia itu?
memang MENYAKITKAN

pernahkah anda DIBENCI manusia
dibenci oleh manusia yang tidak lagi MENGENALI anda sepenuhnya
PERIT bukan?
terasa seperti diri begitu HINA

bayangkan anda yang BERADA dalam keadaan itu
RASA kan pula keperitannya
anda selalu mengingatkan orang di CORETAN anda sendiri
tetapi ANDA juga seperti itu
bagaimana?

kita semua manusia BIASA
tidak ada TAHAP yang membezakan kita
melainkan KEIMANAN dan KETAQWAAN
  tidak akan ke mana-mana SOMBONG itu
melainkan TERKENA diri sendiri
ketika itu KETAHUI lah
LANGIT TIDAK SELALUNYA CERAH~

p/s: act,aku nak kata yang kita ni tak boleh sombong dalam hidup,selagi kita tak kenal seseorang tu jgn la wat sombong bongkak kan..cube ko plak yang rasa bila orang sombong bongkak dgn ko? tak ke menyakitkan tu.
so,,cuba la kita menerima orang yang ada di sekeliling kita walaupun sukar. pape pun benda ni tak ditujukan kepada kawan-kawan kelasku ye..^_^

2 comments:

Cik Fia said...

harap kita dijauhkan sifat tu..!

cik siska ^_^ said...

betul-betul...sifat sombong membunuh diri je...huhu