Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Wednesday, November 17, 2010

aku bukan siapa-siapa tapi aku risau jugak part 8

alhamdulillah
hati ini lega sedikit walaupun aku masih bersedih
petang tadi umi dah pindah dari ICU ke HDU
kira macam semi ICU lah
suara umi semakin jelas aku dengar
bila progress umi semakin bagus aku benar-benar bersyukur 

 YA ALLAH 
aku panjatkan rasa syukur ini kepadamu
aku masih menghitung hari
bila pula umi nak operate tuk kali ke 3
di bahagian belakang kepalanya
semoga pembedahan itu nanti berjalan dengan lancar
maybe aku tak sempat nak bersama ketika itu
FINAL EXAM menantiku pula

p/s: SELAMAT HARI RAYA HAJI~

No comments: