Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Monday, November 1, 2010

perlu ke sampai macam ni

http://www.emocutez.com
ni betul-betul gile blaja ni
mentang-mentang nak FINAL EXAM

http://www.emocutez.com
pastu bila dah tak masuk dlm otak
jadi GILA betul-betul

http://www.emocutez.com
tak pun sampai terMUNTAH-muntah 
sbb banyak subjek yg nak ingat

http://www.emocutez.com
stress sangat-sangat
bagaikan dah tak de jalan penyelesaian

http://www.emocutez.com
last-last menangis jugak
sebab tak tahan dah
asyik kena blaja je

tapi,tu sume dugaan la..dlm hidup ni. nak blaja mane ade yg senang. semuanya bermula dgn kesusahan,keperitan,kepayahan.barulah boleh capai kejayaan.

http://www.emocutez.com
akhirnya,,,BERJAYA dapat ape yg kita nak kan

http://www.emocutez.com
kita pun SUKA sangat-sangat
dan 
bolehlah 
:
:
:
:
:
:
:
:
http://www.emocutez.com
TIDO LENA

^_^



6 comments:

hasfyeirah said...

comel!

cik siska ^-^ said...

thanks!! ^_^

kobEj0rdan~ said...

ni namenye entry yang simple tp bernas:P

cik siska ^-^ said...

tq naz..hehe ^_^
chumey kan..

Cik Bidadari said...

uwaaaaaaaa... kit suka entry nie... banyak gmbr/icon gadjet... comel gila...

cik siska ^-^ said...

hehe,,len kali sy wat lg la entry cmni..cm kisah budak2 plak kan.. ^_^