Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Thursday, November 11, 2010

wah,,,award lagi ye..thanks miza :D

di kesunyian hati ini. tiba-tiba dapat award. gerak jari suka hati menaip la jawabnya. hehe. terima kasih ye miza bagi award ni. nanti bila dah banyak baru la nak tayang kat sidebar kan. biar hati makin sedap nak menaip. baru best ye tak?


kena pulak cerita 7 benda pasal diri sendiri. aduyai,,nak cerita apa ni.

1.saya suka dunia perdebatan. pernah menjadi pendebat. rindu debat tau. uhuk2..

2.saya suka budak-budak. wah!bakal ibu mithali saya ni. sebab,,,sy pernah bekerja jadi babysitter ok. pengalaman ya adooo.

3.saya suka makan tomyam. best best best...suka sangat-sangat ye.

4.saya suka menulis di blog ini. satu kepuasan ye! haha

5.saya suka warna ungu. sebab sy perasan sy ada banyak baju warna itu. O.o

6.saya tak boleh makan udang n adik-beradiknya...gatal woooooooo. tapi SEDAP. :P

7.saya suka kumpul buku-buku yg bagi motivasi dalam diri sy. seronok membaca tau.

fuhhhhh,,penat nak memikirkannya tau. cukup la tujuh je kan.
cik miza suh saya tag pada 7 org n mesti cerita 7 perkara tentang diri anda.
 tapi saya nak tag pada sesiapa je yang baca entry ni.
so,sesiapa je boleh amek tag ni n tinggalkan link anda pada komen entry ni k. 
sudi-sudikan lah diri ye.
BERBANGGALAH PADA DIRI ANDA~

3 comments:

Cik Fia said...

fia bace..! :)

Syafinaz Razak said...

salam..
award ape??
xpham pun..
hehehe..

cik siska ^_^ said...

cik fia: ape lagi...sila la jawab tang ni..hehe :P

cik syafinaz razak: award kat entry ni la syg..ambik n jawab...anda di tag coz da bace...huahuahua..