Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Sunday, November 21, 2010

"kids & baby photo contest"

saya masih dalam mood exam..tapi cik nadzirah abd halim telah men'tag' saya tuk contest ni ye
jadi tanpa segan silu saya tetap join contest ni 
walaupun buku masih banyak yang menunggu saya 
huhu
banyak lagi tak bace wehhhhhh.......

so,ini senarai insan-insan terpilih tuk contest kali ni.
hope korang join okeh.
jangan malu jangan segan
kepala aku masih serabut
hati aku masih tak pulih
tapi ini salah satu cara
nak hilaaaaaaaaaaaaaannggg stresssssssssss!!!!

1.cik alina
2.cik salwan
3.cik seha
4.cik suhaila
5.cik najihah
6.cik masyitah
7.cik aina
8.cik nadzirah mat khairuldin

syarat -syarat penyertaan.

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.


tarikh tutup sehingga  30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)


hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.


mula-mula skali tuk kids & baby photo contest ni confirm la kena letak gambar banner dlukan
ni banner tuk contest ni ye,,wahhh....gambar zaman dulu-dulu la...
like like...^_^


dan ini pula gambar yang saya pertaruhkan
tetttttt
:
:
:
:
:

ini adam
aku amek gambar ni mase tahun 2008 ye..
mase ni aku keje babysitter sebelum aku sambung belajar
ini budak memang manyak degil
tengok muka pun dah tahu
otaiiiiiiiiiiii punyeeeeee
^_^

p/s: aku memang suka budak-budak.

No comments: