Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Sunday, November 7, 2010

hai sang semut pergilah....phuuuuffff...phuuufffff....

pergilah di kau dari sini wahai sang semut.. sekarang ni memang musim hujan je kat terengganu. agaknya bila la nak balik n.sembilan ni. adakah di sebabkan hujan, semut-semut hitam ni berkeliaran? bagi sesiapa yang pakar semut tu tolong bagi sikit info pada saya. agak kesempitan ilmu tentang bab-bab semut ni ye.

masalahnya sang semut ini sudah sampai kat atas katilku. saya nak buat keje pun tak senang. melihat keadaan semut yang berkeliaran ni. nak kata ada makanan manis? tak ada pun dalam bilik ni. apelah masalah semut ni sebenarnya. kalau boleh ditanya mereka ini, nak je saya tanya "tak da tempat lain ke nak bertandang wahai sang semut" saya perlu bersendirian tanpa kamu. :D


apelah cara terbaik nak menangani masalah semut ni? ceeeehhhh,,dah macam perdana menteri la pulak kan. nak kena cari jalan. kalau tak dibanteras alamatnya bilik ku bilikmu jua lah sang semut oiiiiii. saya luahkan kat blog ni je lah. nak bagitahu kamu semut? macam la nak dengar arahanku ini. lagi di ajaknya bala tentera semut-semut malaysia lagi adalah.

tak pasal-pasal saya pulak yang masuk icu gara-gara digigit oleh semut-semut yang ada ni. tak dapat pulak la saya nak sambut raya haji nanti..huaaaaaa,,huuuuaaaaa,,tak mahu memang tak mahu. behave ur self ye sang semut. nak lalu kat lantai tak pe. jangan sampai ke katil saya. hari ni sah-sah saya dah menjadi pembunuh. kerana membunuh semut-semut yang berkeliaran di atas katil. maafkan saya ye semut. :(

p/s: semut oh semut

12 comments:

zacky ~786~ said...

haha..
xpernah lg sy dgr org msok ICU sbb kena gigit ngn semut... :PP ..

spray jela pakai ridsect ..
ok x cadangn sy ^_^

cik siska ^_^ said...

haha..
tak pernah tu dipernahkan :PP

kalau satu tempat je ok jgk guna spray tu, tapi kalau dah bertempat-tempat?

macam mana lah pulak sy nak tido.
oh ridsect mcm la wangi.. ;D

Azuan said...

semut nak menumpang kasih tu..hehee

cik siska ^_^ said...

semut tak cukup kasih sayang :P
alahai semut...meh3 sini..

azzey said...

cik siska: takut semut masuk telinga je...hu3....

p/s: slm ziarah

cik siska ^_^ said...

cik azzey..btul3...bak upin dan ipin :D

Khairy said...

masuk icu sbb semut...menarik tu...first time dengar...hehe apa lagi...jangan beri peluang...kata abg sheildtox..hehe

cik siska ^_^ said...

haha..semut sekarang dah moden..
boleh wt org msuk icu.. :D

yusriwahab said...

semut zaman moden ni memang hebat. Air mineral pun dia nak singgah...

cik siska ^_^ said...

jangan kan air mineral en.yusri,air wuduk saya pun dia nak jugak..haha
:D

Sofia Karim said...

semut jenis yg mcmna tu? kalau yg merah2 , kalau gigit mmg boleh bawak ke ICU tau.. itupun kalau bnyk la yg gigit..hehe.. lebih2 lagi kalau budak2 umur setahun ke bwh, mmg xtahan kalau kena gigit semut..

cik siska ^_^ said...

semut hitam la cik sofia..mmg tak dapat dibendung lg ni..huhu :(