Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, November 6, 2010

khas untuk awak~

tahniah awak
akhirnya awak sambung jugak blaja
DIPLOMA OF ENGINEERING TECHNOLOGY IN ELECTRICAL AND ELECTRONICS
saya suka awak sambung blaja
tapi dalam masa yg sama saya juga sedih

MyEm0.Com
saya rasa takut
betul ke ni awk nak sambung blaja lg
dapat tak kita capai matlamat kita berdua ni?
saya masih tertanya-tanya
MyEm0.Com
  
saya tahu perjalanan kita masih jauh
saya tahu banyak lg perkara yg nak kita capai
sebelum sampai kpd matlamat kita
saya doakan semuanya berjalan lancar
MyEm0.Com
tatkala ini saya masih lagi bersedih
awak satu-satunya insan yg dah banyak tlg saya
awak banyak simpan rahsia masalah saya
awak juga lah harapan dan kekuatan saya
selepas 
YG MAHA PENCIPTA
saya berharap selepas awak sambung blaja nti
keadaannya masih sama
tak kan berubah walaupun sekelumit
matlamat kita
semoga tercapai akhirnya
YA ALLAH
seandainya benar dia milikku
satukan diriku dgn dirinya
dan seandainya dia bukan untukku
tetapkanlah hatiku dengan ketentuanmu
amin ya rabbal 'alamin

6 comments:

Cik Fia said...

sape awak tu..

;)

cik siska ^_^ said...

awk tu? biarlah rahsia..hehe~

wonderfuLife♥ ♥ said...

wah..smoge cinta samap ke ijab kabul..ameen =)y

cik siska ^_^ said...

cik wawan..ni samap ke ape ni..jari terkehel ke ape..:D doakan ye.dugaan hidup sekarang mmg mencabar. hoho

wonderfuLife♥ ♥ said...

hahaha..asal la xpasan..da ngantuk sgt kan..keh3

cik siska ^_^ said...

ngantuk tapi perasaan tetap dengan blog ye.. :D