Fill up this form :) tq.

Name:
Facebook Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Lose weight
Gain weight
Improve health / skin problem
Healthy breakfast
Business opportunity

Form provided by Freedback.

Saturday, November 13, 2010

aku bukan siapa-siapa tapi aku risau jugak part 3

tadi angah mesej aku.
angah kata umi kena transfer kat KPJ
umi angah asyik muntah-muntah je
bila makan n minum
aku betul-betul tak boleh tumpu belajar sekarang ni
aku risau sangat
ya ALLAH permudahkanlah segala urusan kami
umatmu ini

aku lagi sebak bila angah kata dia tak cukup rehat
asyik lap muntah umi malam tadi 
angah itu angah ini angah lah segalanya
ya angah!
kamu orang penting dalam keluarga
walau apa pun yang terjadi
kamu MESTI KUAT untuk menghadapinya

angah tak boleh tunjuk kesedihanmu
semalam angah ada mesej kata dia letih sangat
angah kata dia nak menangis tapi tak dapat
aku kata pada angah
menangislah dengan aku
aku sedia berada di sisimu angah
banyak sungguh pertolonganmu padaku
tak kan lah untuk keluargamu
aku tak boleh membantu?

angah,
aku nak kau tahu
aku akan tetap berada dekat dengan kamu
walaupun dalam senang atau pun susah
itu janjiku padamu angah.

No comments: